REGULAMIN TURNIEJU O PUCHAR BURMISTRZA

MIASTA I GMINY KÓRNIK

HALA SPORTOWA SZKOŁA PODSTAWOWA W KAMIONKACH

(13.11 – 12.12.2021)

 

Artykuł 1 – organizator turnieju


Organizatorem jest KS AVIA z siedzibą ul. Mieczewska 2 w Kamionkach

Organizator zobowiązuje się do:

  • prowadzenia ewidencji zawodników oraz statystyki turnieju,

  • opracowania terminarza turniejowego,

  • weryfikacji wyników meczów,

  • zapewnienia obsady sędziowskiej na poszczególne mecze,

  • zapewnienia wykwalifikowanej opieki medycznej a w razie potrzeby wezwania karetki pogotowia.
  • zgłoszenia tylko przez formularz https://forms.office.com/r/m8p88yTVUZ

Artykuł 2 – miejsce i termin rozgrywania spotkań

Turniej odbędzie się w hali sportowej przy ul. Mieczewskiej 36 w Szkole Podstawowej w Kamionkach zgodnie z harmonogramem( przyjazd drużyn 30 min wcześniej):

  • 13.11 nd 9:00 rocznik 2014 (8 zespołów) do 15:00

  • 20.11 sb 9:00 rocznik 2015 i 2016 (10 zespołów; na dwóch boiskach) do 13:00 - - cena promocyjna 299 zł

  • 21.11 sb 9:00 rocznik 2013 (8 zespołów) do 15:00

  • 27.11 nd 9:00 rocznik 2008 (8 zespołów) do 15:00

  • 28.11 sb 9:00 rocznik 2011 (8 zespołów) do 15:00

  • 04.12 nd 9:00 rocznik 2009 (8 zespołów) do 15:00

  • 05.12 sb 9:00 rocznik 2012 (8 zespołów) do 15:00

  • 11.12 nd 9:00 rocznik 2007 (8 zespołów) do 15:00

  • 12.12 nd 9:00 rocznik 2010 (8 zespołów) do 15:00

Odprawa drużyn 45 min wcześniej.

Regulamin obiektu: https://www.spkamionki.pl/files/93/Dokumenty-szkolne/473/Regulamin-najmu-sal.pdf

Artykuł 3 – zgłoszenie drużyny i zawodników do turnieju

  • Zgłoszenie zespołu do turnieju powinno nastąpić najpóźniej 14 dni przed rozgrywkami. Liczy się kolejność zgłoszeń – do turnieju przyjąć możemy maksymalnie 8 drużyn (a w roczniku 2015 i 2016 - 10 drużyn). Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest opłacenie wpisowego w wysokości 350 złotych przelewem na konto bankowe KS Avia 64 1140 2004 0000 3702 7845 9387 w terminie 14 dni przed turniejem na podstawie otrzymanej faktury lub rachunku.

  • Uiszczona opłata potwierdzająca ostatecznie udział w turnieju nie podlega zwrotowi. Zespół rezygnujący może wskazać zastępstwo i samemu rozliczyć opłatę.
  • W ramach wpisowego przewidziane jest 11 porcji zestawów regeneracyjnych (10 zawodników + 1 trener); dla roczników 2015 i 2016 będzie to napój i baton a dla starszych zestaw obiadowy; dodatkowa osoba to koszt 11 zł.

  • Wszyscy zgłoszeni zawodnicy muszą być urodzeni w w danym roku lub młodsi (wyjątek stanowią dziewczynki – mogą być o dwa lata starsze). W turnieju mogą brać udział zawodnicy nie mający przeciwwskazań zdrowotnych do gry w piłkę nożną. Zgłaszający potwierdza, że zawodnicy posiadają ważne badania lekarskie lub oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o braku przeciwwskazań zdrowotnych,

  • Wszyscy uczestnicy turnieju muszą mieć ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzający datę urodzenia,

  • Udział w turnieju oznacza zgodę na wykorzystywanie wizerunku uczestnika przez organizatora. Zgoda dotyczy zdjęć, filmów (turniejowych) z udziałem uczestników tylko i wyłącznie do celów promocyjnych tj, wszystkie media, strony internetowe.

  • Każdy zawodnik musi posiadać obuwie odpowiednie na halę tzw. halówki (nie pozostawiające śladów).

 

Artykuł 4 – system rozgrywek

  • Turniej rozegrany zostanie w dwóch grupach. O miejscu w grupie decyduje kolejno: ilość zdobytych punktów, w przypadku równej ilości punktów bezpośrednie spotkanie, stosunek bramkowy, większa ilość strzelonych bramek, "mała tabelka" i rzuty karne

  • Punktacja: zwycięstwo – 3 pkt., remis – 1 pkt, porażka – 0 pkt, walkower – 0 pkt, i stosunek bramek 0:3. Jeżeli drużyna nie stawi się do gry o wyznaczonej godzinie, sędzia odgwizduje walkowera – spóźnienie może wynieść maksymalnie 2 minuty.

  • Drużyny z pierwszego i drugiego miejsca awansują do półfinału, z 3 grają między sobą o 5, z 4 o 7 i z 5 o 9 miejsce.

  • w roczniku 2016 i 2015 z grup A i B do grupy "Liga Mistrzów" awansują zespoły 1A,1B,2A,2B oraz zespół z pozycji 3 wg kryteriów: większa liczba punktów a potem większa liczba strzelonych bramek, do grupy "Liga Europy" awansuje zespół 4A,4B,5A,5B i zespół z pozycji 3 z mniejszą liczbą punktów a potem z z mniejszą liczbą bramek.

 

Artykuł 5 – nagrody i atrakcje

Organizatorzy zapewniają uczestnikom:

  • dla pierwszych trzech ekip puchary, medale dla pozostałych drużyn dyplomy.

  • nagrody indywidualne otrzymują najlepsi: zawodnik, bramkarz oraz strzelec turnieju,

  • wszyscy uczestnicy otrzymają:

     

    - ciepły posiłek (roczniki 2014 i starsze)
    - pakiet regeneracyjny (baton/wafel, soczek w kartoniku i owoc (roczniki 2016 i 2015)
    - dla wszystkich dostęp do wody źródlanej z dystrybutora

     

 

Artykuł 6 – przepisy gry

  • Czas trwania gry – 1 x 12 minut (czas może ulec wydłużeniu/skróceniu), bramki: 3 x 1,55 m 3 x 2 m w zależności od rocznika

  • Gramy 4 zawodników + bramkarz a w roczniku 2015 i 2016 gramy 3 zawodników + bramkarz na 2 boiskach w poprzek sali (2 grupy bez oznaczania miejsc), dla każdego zawodnika medal (bez pucharów dla drużyn); dopuszcza się występ 8/10 - 16/20 drużyn (1 sesja od godz. 9 i 2 sesja od godz 14)

  • Ilość zmian jest nieograniczona, dozwolone są zmiany powrotne. Strefa zmian usytuowana jest za liniami autowymi, zawodnik najpierw opuszcza plac gry, dopiero w tym momencie może wejść jego zmiennik,

  • Zawodnicy muszą posiadać obuwie z nie zostawiającą śladów podeszwą, bez takiego obuwia zawodnik nie będzie mógł brać udziału w turnieju,

  • Bramkarz po aucie bramkowym wprowadza piłkę do gry ręką lub nogą, musi być kontakt piłki z podłożem na własnej połowie, bądź któryś z zawodników musi jej dotknąć,

  • Tylko na wniosek sędziego może nastąpić zatrzymanie czasu gry,

  • W końcówce meczu bramka zostanie uznana jeżeli piłka przekroczy linię bramkową wraz z końcem syreny oznajmiającej koniec spotkania,

  • Auty:
    - zagranie piłki z podłoża.

  • Przy rzutach rożnych, wolnych i autach zawodnik musi stać oddalony minimum 4 metry od piłki,

  • Nie można zdobyć bramki bezpośrednio z rozpoczęcia gry,

  • Obowiązuje zakaz gry z wślizgiem (z udziałem przeciwnika), jeżeli obaj zawodnicy wykonają wślizg i padnie bramka to wtedy zostanie uznana. Bramkarz w obrębie pola karnego może interweniować wślizgiem,

  • Obowiązują kary czasowe: 1 i 2 minutowe,

  • Przy karze czasowej – jeżeli drużyna osłabiona straci bramkę to zawodnik ukarany wchodzi na plac gry,

  • Na parkiecie mogą przebywać wyłącznie zawodnicy, którzy grają w danym meczu oraz trener i kierownik drużyny, kibice mają do dyspozycji trybuny (o ile przepisy i regulamin obiektu tego nie zabrania).

 

Artykuł 7 – uwagi końcowe

  • interpretacja powyższego regulaminu należy do organizatorów,

  • za zniszczenia powstałe na obiekcie odpowiada sprawca czynu,

  • nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione na obiekcie (cenne przedmioty prosimy zabierać ze sobą na halę np. w jednym plecaku)

  • bardzo prosimy o postawę FAIR PLAY podczas turnieju,

  • potwierdzony udział w "Turnieju o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik" i opłacenie faktury oznacza akceptację powyższego regulaminu,

  • życzymy udanej zabawy i sportowych emocji!!!

  • wszystkie zespoły muszą przestrzegać Regulaminu obiektu, zwłaszcza przepisów dotyczących covid-19
  • ze względu na dostępność tylko 6 szatni w obiekcie organizator dobiera zespoły tak aby w maksymalny sposób spełnić wymagania sanitarne, dlatego preferowane są kluby zgłaszające 2 drużyny
  • przyjazd na turniej jest potwierdzeniem, że wszyscy zawodnicy i trenerzy są zdrowi oraz że w okresie 14 dni wstecz nie mieli kontaktu z osobami zarażonymi covid-19, nie byli na kwarantannie ani nie przebywali zagranicą.
  • udział w turnieju jest potwierdzeniem że trenerzy oraz rodzice zawodników wyrażają zgodę na udostępnienie wizerunku podczas turnieju na fanpage klubu Avia
  • na trybunach może znajdować się maksymalnie tylu rodziców ilu zawodników uczestniczy w zawodach czyli dla roczników 2015 i 2016 jest to 100 osób a dla starszych 80 osób. Należy zajmować co drugie miejsce.
  • Na teren szkoły zostaną wpuszczocze osoby (trenerzy, kierownicy drużyn i rodzice):
    • tylko w pełni zaszczepione posiadające paszport covidowy;
    • posiadające zaświadczenie o szczepieniu lub negatywny test nie starszy niż 48 godzin;
    • ozdrowieńcy (przez 6 m-c od pozytywnego wyniku). #szczepmysie
    • osoby nie zaszczepione z przyczyn zdrowotnych (w ścisłym reżmie sanitarnym - maseczka).

 

Organizator

 

/-/ Prezes KS Avia

Krzysztof Pancewicz

tel: 504-294-453

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona używa plików cookies. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie  plików cookies. Zapoznaj się z naszą   POLITYKĄ PRYWATNOŚCI